Mall.tv a Pravda.sk prichádzajú s unikátnou synergickou spoluprácou

Online reklama je dlhodobo najrýchlejšie rastúcou oblasťou v rámci výdavkov a investícií do reklamy. Nebolo to inak ani v pandemickom roku 2020, keď výdavky na digitálnu reklamu narástli o 2,4 %. OUR MEDIA SR a Mall.tv sa rozhodli spojiť sily a vyskúšať spoluprácu s cieľom zvýšiť atraktivitu oboch strán nielen pre užívateľov, ale adekvátne aj pre klientov a obchodných partnerov.

18.08.2021 13:50
Mall.tv a Pravda.sk Foto:
debata

Výdavky na digitálnu reklamu tvorili v roku 2020 až 39,3 % celkových výdavkov na reklamu, čím sa pomaly, ale isto výrazne doťahujú na investície do televíznej reklamy. Výdavky do televízie totiž v roku 2020 dosiahli 43,6 %*. Digitálna časť trhu sa tak stáva čoraz výraznejšou, na čo reagujú aj silní hráči so stabilným postavením.

„V Mall.tv sme mali dlhšie snahu spojiť sa s iným médiom na slovenskom trhu a vyskúšať synergiu v oblasti zdieľania spoločného obsahu, oslovenia čo najširšieho spektra užívateľov s obsahom, ktorý ich zaujíma. Výsledkom by mala byť okrem väčšieho množstva spokojných užívateľov aj maximalizácia ziskov na oboch stranách,“ povedala Johana Amlerová, šéfka rozvoja Mall.tv pre Slovensko.

„Veľmi sa tešíme, že sa nám podarilo naštartovať pilotnú spoluprácu s mediálnym domom OUR MEDIA SR, považujeme ich za kvalitného digitálneho partnera a sme nadšení z nových možností, ktoré tak môžeme ponúknuť našim súčasným a budúcim klientom. Pravda je dlhodobo medzi TOP 5 najnavštevo­vanejšími portálmi na Slovensku a sledovanosť Mall.tv na Slovensku i v Čechách presiahla v prvých dvoch kvartáloch 55 miliónov zhliadnutí. Aj preto veríme, že s Pravda.sk vytvárame spojenie, ktoré bude zmysluplné ako pre užívateľov, tak pre reklamných zadávateľov.“ dodáva Amlerová.

Cieľom spolupráce oboch mediálnych domov je nielen obsahová zaujímavosť, ale aj maximalizácia zisku plynúca zo synergie na štyroch úrovniach:

  1. Vzájomné zdieľanie obsahu pre rozšírenie inventorov formou priamej výmeny obsahu alebo embedovania prehrávačov.
  2. Obchodná spolupráca formou rozšírenia obchodnej ponuky o inventory.
  3. Marketingová spolupráca.
  4. Technologická spolupráca.

Vzájomné zdieľanie obsahu je absolútnym základom spolupráce, ktorá spočíva v tom, že užívatelia nájdu obsah z Pravda.sk na Mall.tv a, naopak, obsah z Mall.tv na Pravda.sk," povedal Roman Buťa, šéfproducent slovenského obsahu Mall.tv. "Výsledkom bude, že užívatelia nájdu obsah, ktorý ich zaujíma, na oboch platformách. Nebudú tak musieť migrovať zo stránky na stránku, ale nájdu hľadaný obsah na tej stránke, ktorú najradšej navštevujú,“ dodáva Buťa

V prípade Mall.tv nejde o prvú spoluprácu tohto druhu. Podobnú synergiu si už vyskúšala na českom trhu s mediálnym domom CNC, ktorá je dlhodobo viac ako úspešná. „Mall.tv má vlastnú dátovú platformu, reklamný systém a ďalšie technológie. CNC pomáhame od začiatku spolupráce rozšíriť zásah na mladšiu cieľovú skupinu, posilniť videopropozície a merať zákazníkovu cestu aj s dopadom na predaje, „ priblížila Johana Amlerová. „Už v prvom mesiaci spolupráce Mall.tv a CNC mediálny dom zdvojnásobil počet videoviews. V rovnaké výsledky veríme aj na Slovensku.“

Novonastolenú spoluprácu vníma pozitívne aj OUR MEDIA SR. „Na Slovensku je jemným zvykom uzatvárať sa do seba a hrať sa na svojom vlastnom piesočku,“ povedal Radovan Gašparík, šéf online reklamy v OUR MEDIA SR. „Tešíme sa, že v rámci spolupráce s Mall.tv budeme ako prví mať možnosť vyskúšať, čo prinesie partnerstvo dvoch odlišných mediálnych domov. Sme spolupráci nesmierne otvorení a tešíme sa na klientov so všetkými špecifickými prípadmi, ktorým tak budeme môcť poskytnúť podstatne širšie spektrum možností zdieľania ich reklamných posolstiev smerom ku koncovým klientom,“ dodal Gašparík.

Spolupráca Mall.tv a Pravda.sk je v pilotnom štádiu od augusta 2021.

debata chyba
Viac na túto tému: #obchod #reklama #Pravda.sk #digitálna spolupráca #mall.tv