Po úspešnom novembrovom spustení mediálneho portálu Mediaklik.sk prichádza vydavateľstvo s ďalšou novinkou – mesačníkom Varecha.
Magazín vytvorený zo skúseností
Časopis, ktorý bude obsahovo prepojený aj s jedným z najúspešnejších kulinárskych portálov na Slovensku Varecha.sk a s pravidelnou piatkovou prílohou denníka Pravda, môžete od dnes (štvrtok 24. marca) vidieť na predajných pultoch
Šéfredaktorkou nového lifestylového magazínu je Jana Štrbková, ktorá má bohaté skúsenosti s tvorbou viacerých úspešných ženských magazínov. Nový mesačník je určený nielen pre milovníkov dobrého jedla, ale pre všetkých, ktorých zaujímajú trendy v kuchyni, dizajnové novinky či sezónne tipy.
"Čitateľom prináša nový mesačník množstvo overených receptov, ale aj rozhovorov a príbehov šéfkuchárov, cukrárskych rodín aj celebrít, ktoré milujú varenie a pečenie. S časopisom môžu čitatelia doma pripraviť množstvo skvelých jedál, a kým sa koláč upečie, môžu sa začítať aj do zaujímavého obsahu,“ povedala Štrbková.
Množstvo tém a inšpirácií
Priestor v mesačníku dostanú aj inzertní partneri v špeciálnych formátoch, projektoch a tipoch, v rámci ktorých môžu predstaviť svoje produkty či zaujímavé gurmánske miesta. Mesačník ponúka čitateľom zaujímavé inšpirácie, ktoré treba vidieť a ochutnať, predstaví im kvalitné produkty v testoch potravín a spríjemní chvíle pri varení.
S časopisom môžu čitatelia doma pripraviť množstvo skvelých jedál, a kým sa koláč upečie, môžu sa začítať aj do zaujímavého obsahu.Jana Štrbková, šéfredaktorka nového magazínu
Prvé číslo sa venuje veľkonočným sviatkom. Katka Brychtová čitateľom prezradí recepty na jej obľúbené sviatočné dezerty. Šéfkuchár Rasťo Krampl porozpráva o tom, ako to vyzerá v kuchyni slávneho Jamieho Olivera. Okrem toho magazín predstaví krásne slovenské mesto Banskú Štiavnicu a dobošovú tortu od cukrárky Petry Tóthovej.
„Všetky recepty sú sezónne, pripravujú sa z dostupných surovín, väčšina je aj jednoduchých a rýchlych. Pre začiatočníkov je pripravená Škola varenia a pečenia, v ktorej cukrári a kuchári naučia čitateľov pripraviť recept krok za krokom podľa obrázkového postupu. V prvom čísle tradičné rodinné recepty odhalí cukrárka Petra Hubler," dodáva Štrbková.
Kvalitné spracovaný nový mesačník si môžete aj predplatiť
Mesačník bude vychádzať na minimálne 100 stranách kvalitného 70 g UPM ultra papiera vo formáte 198×285 mm. Cena za magazín je 2,40 € a vydavateľstvo ponúka aj možnosť predplatiť si magazín na celý rok, čím dostane čitateľ obľúbené stránky aj s darčekom, a to pohodlne až domov.
SÚŤAŽ: V 1. čísle nového mesačníka Varecha hrajte o wellness pobyt v Hoteli Elizabeth, ktorý sa vyznačuje špičkovou gastronómiou a o množstvo užitočných pomocníkov do kuchyne do Beko.
Masívna marketingová kampaň mesačníka sa začala 21. marca televíznymi aj rozhlasovými spotmi, bannerovou reklamou na webových stránkach vydavateľstva a na stránkach partnerov a taktiež aj v printových tlačovinách. Za kampaňou stojí marketingový tím vydavateľstva.
„Teší nás, že sme mohli pripravovať kampaň pre brand, ktorý má na Slovensku silné postavenie. Magazín je prirodzeným rozšírením portfólia značky Varecha, ktorú poznajú ženy, muži, mladí aj starší a je súčasťou ich každodenných životov. Veta „Stránky, ktoré vám zachutia“, ktorú sme použili v komunikácii, odkazuje na všetky podoby Varechy, ktoré sú pre čitateľov dostupné – webové stránky, stránky internetovej televízie, stránky pravidelnej piatkovej prílohy a odteraz aj stránky nového mesačníka,“ vysvetlila Lucia Zelinková, marketingová manažérka vydavateľstva.